Hyvää lomaa!
Syyslukukauden päätteeksi vietettiin perinteikästä joulujuhlaa. Joka luokka oli valmistanut ohjelmanumeron, kuten myös henkilökunta. Kiitos kaikille juhlaan osallistuneille. Kevätlukukausi alkaa keskiviikkona 7.1.2026 lukujärjestyksen mukaan. Hyvää lomaa kaikille!


